Obserwatorzy

środa, 26 lipca 2017

Zakupy i mój Słoik z niespodzianką


Witam.

Zacznę od chwalenia się - a co!

Odebrałam dziś paczkę z moimi pierwszymi zakupami w Od A do Z

Wrażenia bardzo pozytywne - przede wszystkim bogata oferta sklepu, szybka wysyłka, przesyłka świetnie zabezpieczona, a towar dobrze zapakowany. No i w paczce mały gratisik :-) 

A oto moje zakupy:



Dwa zestawy papierów, trochę papierowych różyczek, mata do cięcia, tekturki, nożyczki do precyzyjnych cięć, dziurkacz brzegowy... Teraz nic tylko brać się do roboty ;-)

A teraz trochę z innej beczki: w jednym z ostatnich postów wspomniałam, że planuję ogłosić swoje pierwsze Candy. Długo zastanawiałam się nad jego formą, aż w końcu trafiłam na projekt Słoik z niespodzianką=uśmiech w Katalogu inspiracji i postanowiłam połączyć ten pomysł z moją rozdawajką.

A więc wszem i wobec ogłaszam pierwsze Candy na moim blogu z okazji roku istnienia.

Zasady:

  • chętnych do zabawy proszę o zgłaszanie się
  • w komentarzach pod tym postem oraz o pozostawienie adresu mailowego,
  • zgłoszenia przyjmuję do 31 sierpnia do północy,
  • wygrywa jedna osoba,
  • losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się w pierwszym tygodniu września
  • wysyłka tylko na terenie Polski
  • banerek tylko dla chętnych:

A teraz najważniejsze - nagroda:

do wygrania Słoik ...      
      ... z niespodzianką.

Słoik ręcznie ozdobiony,  z upominkami: coś ręcznie robionego, przydasie, coś dobrego... 

Chętnych zapraszam do zabawy. Mam nadzieję, że ktoś chętny się znajdzie.

Pozdrawiam! :-)

24 komentarze:

  1. Ale fajny pomysł. Oczywiście zgłaszam się
    mój adres: caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku ... małolato :):)
    Zgłaszam się do zabawy jak najbardziej i banerek zabieram ze sobą :)
    beatabeabecia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje roczku , jest co świętować. Sklep od A do Zet to mój ulubiony , choć ostatnio mocno ograniczyłam zakupy, musze zużyć to co mam. Fajny ten dziurkacz.
    Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :) Gratuluję roczku i chętnie przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roczku! Bardzo chętnie przyłączam się do zabawy, banerek wisi na pasku bocznym :)
    Mój mail: ewagawlik25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roku i życzę jeszcze wielu lat radosnego blogowania.
    Chętnie przyłączam się do zabawy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluje roczku, oj kochana kusisz tą słoikową nagrodą więc się zapisuję :) Email bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku :) Ja niedawno też go obchodziłam :) Z wielką chęcią się przyłączam do zabawy :) Banerek ukradłam i jest tutaj https://kuferinspiracji.blogspot.com :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się dołączę do zabawy:))mój mail-bozenas4@wp.pl:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję roczku i życzę wielu owocnych lat blogowania.
    Uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce - mój adres: elzpla31@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny słoikowo-niespodziankowy pomysł! Zapisuję się do zabawy! Banerek wisi na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com, a mój mail to: mon.gawrys@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana moje gratulacje z okazji pierwszych i wyjątkowych urodzin bloga..;) I ja chętnie się zapisuję do zabawy..;) Oto mój email; dorota.malek1@Gmail.com
    Banerek jest już na blogu.. https://swiat-haftu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No to i ja gratuluję roczku i chętnie zgłaszam się od zabawy :)
    agnieszka.szwajkowska@gmail.com
    Banerek zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i zgłaszam sie do zabawy kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję roczku i życzę wielu następnych !
    Jak widzę wszystkie lubimy zakupy.
    Do zabawy oczywiście zapisuję się . b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację roczku.I się chętnie zgłaszam: wiktoriao52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje roku ;)
    Ja również zgłaszam się do zabawy ;)
    kreatywna2205@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku :)
    ciekawy pomysł ze słoiczkiem, zapisuję się i ja do zabawy :)
    mój email: karka.kg@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku:) Bardzo fajny pomysł z tym słoiczkiem:) Chętnie przyłączam się do zabawy:)
    zaczarowanypapier@wp.pl
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przyłączę się do zabawy :) fajny pomysł z tym słoikiem. Pozdrawiam i życzę kolejnych twórczych lat. aisog100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje rocznicy o zgłaszam si ę do słoikowej zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    anko581@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam candy i miłe niespodzianki oraz przydasie, dzięki którym jest zabawa i frajda z tworzenia. Biorę udział.
    Baner: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Adres jest na moim blogu.
    Pozdrawiam!
    Ale z Ciebie pomysłowa i kreatywna osóbka - nagrody w słoiku... W takim candy jeszcze nie brałam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy sobie kupiłaś :).

    Gratuluję roczku i chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o e-mailu :).
      a.m.math@poczta.fm

      Usuń