Obserwatorzy

niedziela, 8 października 2017

Nagroda w moim Candy i moje pierwsze Podaj dalej

Witam.

Znowu ostatnio zabrakło mi czasu i motywacji, ale jestem.

Najpierw pokażę nagrodę w moim Candy, która trafiła do Natalii z bloga Zaczarowany papier:


Sam słoik prezentował się tak:










Przyznaję, że do końca nie wiedziałam, jak będzie ostatecznie wyglądał.

W słoiku: naklejki, wstążki, tasiemki, kanwa:


Również od Natalii przyleciały do mnie prezenty z Podaj dalej:










Zgodnie z zasadami też ogłaszam zabawę u siebie - pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć zabawy w komentarzach pod tym postem dostaną ode mnie prezenty. Wysyłka tylko na terenie Polski w ciągu roku. Ktoś chętny? :-)


1 komentarz:

  1. Witaj:) Tak naprawdę trafiłam tu trochę przypadkiem, ale jeśli pozwolisz bardzo chętnie się zapiszę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń