Obserwatorzy

wtorek, 18 lipca 2017

Coś nowego

Witam.

Podczas przeglądania Internetu w poszukiwaniu inspiracji znalazłam interesujący pomysł na kartkę:


https://youtu.be/nQS2cBdeEz

Postanowiłam spróbować zrobić podobną. 

Wyszło tak:


A tak po rozłożeniu:


Kilka zbliżeń:




Pudelko w zestawie:



I całość:




Podoba się? Nie ukrywam, że ja jestem bardzo zadowolona z efektu i na pewno powstaną następne. Niestety zdjęcia wyszły kiepskiej jakości i nie oddają w pełni uroku kartki.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie EgoCraft - wyzwanie #8 - "Pakujemy prezenty


Dziękuję za Waszą obecność. Miłego popołudnia!:-)

Edit: Zapomniałam dodać, że różyczka nie jest mojej roboty - dostałam ją kiedyś od Zafolkowanej, o czym pisałam tutaj :-)

11 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Bardzo podoba mi się ten pomysł, kto wie może kiedyś także skorzystam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł...fajne wykonanie dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.Pozdrawiam Agnes

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka do tego w świetnej kolorystyce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz robione, to ładnie Ci to wyszło. I jeszcze pudełko do tego. Spokojnie można już kogoś obdarować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka w pięknym pudelku. Podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń